Bra matbloggar

Den senaste tiden har jag varit lite dålig på att matblogga, jag delar därför med mig av mina favoritbloggar som jag inspireras av:

1.
Lex Culinaria en fantastisk blogg, den här länken går till kategorin "godsaker", fantastiska bilder. På engelska.
2. A cat in the kitchen också otroligt fina bilder och inspirerande (avancerade) recept med roliga kombinationer. På engelska.
3. Kinnas blogg - mormors mat ganska nyupptäckt blogg av mig, intressant och på svenska.
4. Matlust i fokus är väl egentligen ett forum för matdyrkare, många av recepten kommer ifrån Anne som har bloggen Anne's food (kanske hon som driver siten?)
5. Nigella kan inte bestämma mig vad jag tycker om henne, men jag gillar absolut hennes kärlek för matlagning (kanske framförallt för efterrätter...). Nigella är inte någon självklar 5:a på listan men jag har ingen fantastisk ersättare än.

Tipsa gärna om du vet fler bra!

Kommentarer
Postat av: kinna

Trevligt att bli rekommenderad. Tack!!!

Postat av: Brazilian Linda

ja hurra, fram för fler matbloggar!! Välkommen till mitt hörn utav världen!

2007-01-22 @ 13:31:30
URL: http://brazilianlinda.blogspot.com
Postat av: vickan

tips: matplatsen juuuh ;) www.matplatsen.org

2007-02-06 @ 13:14:16
URL: http://matplatsen.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback