Vill ha!

45471-68
Foto: Prisma

Jag tycker att det är jätteroligt att göra tårtor (se min thailandsinpirerade födelsedagstårta). Älskar att se kreativa tårtor. Jag är själv inte så kreativ men när det gäller tårtor och mat så kommer skaparlusten fram. Jag bläddrade lite i den här boken vilket resulterade i ett ha begär. Synd att jag inte har 10 barn, då skulle jag få göra tårta jämt! Såg bla en tårta med spöken på häftig - kanske till halloween? I presentationen av boken på hemsidan sägs följande:


Millas Kalastårtor bjuder på:
• 25 gulliga, busiga och ruskiga tårtor att baka som i recepten eller bara inspireras av.
• tips, idéer och tricks som gör bakandet smidigare, och får novisen att känna sig som ett proffs.
• speciella avdelningar för tårtbottnar, glasyrer, färg och form med mera.
• presentationer av bra bakgrejor och dekorationer som ger tårtan det lilla extra.
• stämningsfulla bilder på tårtor, produkter och barn förpackat i en ren, modern layout.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback