För oss sportisar!

45471-109

Inte för att proteindrinkar går under kategorin "mat" eller i alla fall inte under "riktig mat", men jag känner ändå för att nämna det här. För oss som tränar och håller igång är det väldigt bra att kunna ta sig en proteindrink då och då (det gäller även för alla andra som behöver ett snabbt mellanmål/proteintillskott). Problemet för mig har varit att jag tycker att de smakar äckligt. Smakerna vanilj, jordgubb, choklad osv... smakar  konstigt sött och tillgjort, vilket har medfört att jag knappt fått ner dem. Jag blev därför glad när jag hittade ett naturellt alternativ på
gymgrossisten. Smakar nästan ingenting och den som vill kan smaksätta med något eget t ex färska bär.

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag köpte Whey-80 med mintchokladsmak och den var faktiskt helt ok. Blandar du med vatten eller minimjölk?

Postat av: Sofia

Jag blandar med minimjölk, det blir helt klart godast. Med vatten smakar det blä.

2007-02-28 @ 19:16:50
URL: http://mafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback